28 Haziran 2013 Cuma

Şark köşesi hikayesi



Şark köşesi Bir saniye düşünmeden, onun sağ diz Bill başladı. O acı içinde çığlık attı ve sırtında geriye düştü. Silah yere düştü. Ben onu sediri aldı ve Bill doğrulttu.

"Oyun, Bill Şark köşesi bitti." Yüzünü yakın minder taşıma, dedi. "Ben de, kumaş John Costello öldürdüğünü biliyorum. O Sarah kaçırma eşiniz oldu mu? "

"Costello aptal oldu. O Anne öldürmek kaliteli minderler ve Şark köşesi sonra sessiz tutmak gerekiyordu. Ama o daha fazla para istedi ya da bildiği polis her şeyi söylerdim söyledi. O polislere gevezelik olmaz bu yüzden bu yüzden onu öldürmek zorunda kaldım. "

"Ve onu size bağlı herhangi bir kanıt kurtulmak için Costello'nun daire gece geldi?" Diye sordum.

"Costello Şark köşesi benim adım Ben kendisine verdiği bir kağıt aşağı yazmıştı. I Just sonra kapı çalındı ​​duydum ". Kağıt bulmak ve ondan kurtulmak zorunda kaldı ve birisi Bu Kathy Chang oldu geldi.

"Kathy! Zamanında doğru! "Dedim. "Polise aradın mı, minderleri getirdin mi?"

"Evet, onlar şu anda burada yolda. Ben dışında televizyon istasyonu bir kamera Şark köşesi var. Biz hikaye rapor hazırız. "

Polis birkaç dakika sonra geldi, ve eşi ve John Costello'nun cinayetinden Bill Salas tutuklandı. Anne tabii ki, harap olurdu en güzel şark odaları, ama en azından şimdi o gerçeği bilemez.

Şimdi gerçekten aşırı edildi ve katili Şark köşesi bulunmuştur. Bir hafta sonra, bizim her zamanki akşam yemeği için onu evinde Kathy bir araya geldi. Dekroasyonu sordu. Tabii ki Sarah Salas 'adam kaçırma durumunda ilgili tüm bilmek istiyordu. Biz pişmiş tavuk harika bir yemek üzerine konuştuk.

"Bill onu para için eşi Sarah, şark odası malzemeleri, sehpalar, minder kılıfları öldürdüğünü anlamak," Kathy ama ne kadar para o almak için gittiğini ", dedi?

"Bill Sarah bir iki milyon dolarlık hayat sigortası vardı," diye yanıt verdi. "Bill Pardo Bilgisayarlar gelen para iki milyon artı yarım olacaktı."

"Peki John Costello bu her şey dahil oldu?"

"John Costello Bill ve Sarah ile aynı Şark köşesi apartmanda yaşayan," dedim. "O önce birkaç ay içinde-hareket, ve Bill ile arkadaş oldu. Ama John Las Vegas ve kumar gitmek için sevdim. Ayrıca sigara ve içmeyi sevdim. Bu yüzden paraya ihtiyacı - çok para ".

"Ve Bill kendisine Sarah kaçırmaya yardımcı olarak çok para yapmak için bir şans verdi," Kathy dedi.

"Aynen öyle. Bill onu Sarah kaçırmaya yardımcı olmadığını ona 500.000 $ veriyorsun olacaktır John söyledi. "

"Ama nasıl Sarah sürdü? Onu nereye devam mı? "

"Bill çok dikkatli her şeyi planlıyordu," diye açıkladı. "O bilgisayar ile bazı yardım için onu sormak için telefon üzerinde Sarah aramak için John Costello söyledi. Orada var, John onu bağladım ve onun odasında onu tuttu. Bill kiralık bir araba iki gün boyunca Los Angeles sol, bu yüzden insanlar o ve Sarah hem kayboldu düşünürdüm. Ve işe yaradı: Anne polis çağırdı, o Bill ve Sarah her iki sorun olduğunu düşündüm çünkü. Anne yardım için bana sorulduğunda bu. "

"O zaman, Bill'in mükemmel planı ile yanlış gitti?"

"Sorun John Costello çok iyi bir yardımcı değildi," dedim. "O otobanda Anne öldürmek gerekiyordu, ama vermedi. Sonra Bill ona daha fazla para vermedi, o kaçırma hakkında polise söylerdim Bill söyledi. "

"Bu Bill Costello polis şark odası söylemedi emin olmak için, Costello öldürmeye karar verdim?"

"Aynen öyle. O Costello çalıştı ve onu öldürdü bara gitti, "dedim. "Sonra karısını öldürmek için Costello dairesine geri döndü. O boğazını kesip sokakta vücudunu koydu. Ama John Costello, aynı apartmanda yaşayan keşfetti, bunun tesadüf olduğunu biliyordu, ve ben bunu anladım nasıl. "

Ben şarap bir içki aldı ve Kathy şark odası baktı. O gerçekten çok güzel bir kadındı.

"Peki, Anne ya da Bill ya da John Costello şark odası düşünmek değil izin," Kathy dedi. O gülümsedi ve şarap bardağını kaldırdı. Belki de bu durumda üzerinde çok çalışkan oldum. Ben hayatın basit zevkleri unuttum. Bu şarap iyi bir bardak, iyi bir yemek, ve Kathy harika gülümseme gibi, şark odası hayatta iyi şeyler biraz daha fazla vakit geçirmek için zaman oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder